GERİ

MasterCard 20 yıldır ilk defa yeni bir logo ve marka kimliği çıkarttı.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tasarım firması Pentagram tarafından hazırlanan logo, sonbaharda çıkacak olan yeni güvenlikli dijital ödeme sistemi Masterpass ile birlikte kullanılmaya başlanacak.

 

Adweek’le yapılan röportajda MasterCard CMO Raja Rajamannar, logoyu yeniden tasarlamak ve şirket için yeni bir sistem oluşturmak isteklerinin markayı modernize etmek ve web için uyumlu hale getirmekten geldiğini söylüyor. Marka aynı zamanda müşteriyle her buluştuğu noktaya uyumlu olabilecek daha basit bir tasarım istediğini dile getiriyor. Aynı zamanda var olan logo ve marka kimliğinden çok da bağımsız bir yere gitmek istemiyorlar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rajamannar  “MasterCard logosu olan 2.2 milyar kart ve dünya çapında on milyonlarca MasterCard logolu satış noktası var. Bizim için çıkış noktası olan bu logo ve gelecekte de bunu geliştirmemiz lazım” diyor. “Markamızın en belirgin parçaları olan kırmızı-sarı yuvarlak ve MasterCard ismini sürdürmemiz gerekli. Bu da tam olarak bizim giriştiğimiz şey” diye ekliyor.

 

Eski logoda MasterCard yazısı birbiri içine geçen yuvarlakların içindeydi. Yeni logoda ise bu yazı dışarda ve böylece çok daha esnek kullanım alanı yaratılmış, dikey veya yatay biçimde kullanılabiliyor. MasterCard yazısı eski logoda M ve C harfleri büyük kullanılırken yeni logoda tüm harfler küçük kullanılmış. Ödeme sisteminin evrimi küçük bir görsel göz kırpma ile yansıtılıyor.

 

MasterCard ismi şık, modern görünümün yanı sıra küçük harflerle kolayca okunduğu için FF Mark isimli font ile yazılıyor. Harfleri de dairesel olduğu için geniş tasarıma güzel uyum sağlıyor.

 

 

Mastercard yeni logosundaki yenilikleri açıklıyor

GERİ

04 Ocak 2017

Mastercard yeni logosundaki yenilikleri açıklıyor

MasterCard 20 yıldır ilk defa yeni bir logo ve marka kimliği çıkarttı. Tasarım firması Pentagram.... (kaynak: elmaaltshift.com)

<

© 2015 Copyright & Designed by Arsel Group Medya